Wikia

Anti-Saïx

Anti-Saïx KHD

Engels Anti-Saïx Nobody

Type Speciale Niemand
Spel Kingdom Hearts 358/2 Days

Harten Munny Verdoof
Missie HP EXP KRA/VRD
91 1316 1480 125
Vuur IJs Donder Aero
x0.63 x0.66 x0.24 x0.70
Ignite Freeze Jolt Air-Toss
x0 x0 x0 x0

Beloningen

Missions 1-14

Wereld(en)
De Wereld Die Nooit Was

Anti-Saïx (アンチサイクス Anchi Saikusu?, Anti-Saïx) is een donkere versie van Saïx in Kingdom Hearts 358/2 Days. Hij vervangt Saïx als baas in de Missie Modus versie van Missie 91: Ontsnap uit het kasteel.

OntwerpEdit

De Anti-Saïx is een dubbelganger van Saïx. Zijn mantel is helemaal zwart, inclusief de rits. Zijn haar en huid zijn ook zwart en hij gebruikt een zwarte versie van de Krankzinnig claymore als wapen. Zijn ogen zijn gloeiende gele cirkels, net als bij veel Hartlozen. Het is onduidelijk of hij ook het litteken van Saïx heeft. Iets lijkt wel op het litteken, aan het begin van het gevecht, voor hij zijn wapen oproept. Het is een lichtere kleur dan de huid van Anti-Saïx.

De naam van Anti-Saïx verwijst naar het feit dat hij een donkere kopie van Saïx is. Anti betekent "tegen".

StrategieEdit

Anti-Saïx gebruikt dezelfde tactiek als de echte Saïx, hoewel zijn Razernij status minder snel ophoudt, wat hem veel moeilijker maakt om te verslaan. Hij gaat gelijk in de Razernij status aan het begin van het gevecht. Anti-Saïx blijft op de speler inslaan met zijn donkere claymore, dus het is belangrijk om regelmatig te helen en je Limiet Doorbreker te gebruiken. Val snel aan als Anti-Saïx weer rustig is, of je wordt geraakt door een aanval.

Video'sEdit

Anti-Saïx - Kingdom Hearts 358/2 Days
Kingdom Hearts 358 2 Days - Dual Wielding Roxas vs Anti Saix01:19

Kingdom Hearts 358 2 Days - Dual Wielding Roxas vs Anti Saix

Around Wikia's network

Random Wiki