Wikia

Guardian Soul Keychain KHII
Kingdom Hearts II
Guardian Soul Keychain KHII

Bewakersziel
(Guardian Soul)
Guardian Soul KHII
Guardian Soul (TR) KHII
Guardian Soul (HT) KHII
Guardian Soul (SP) KHII

"Heeft grote kracht en verhoogt de schade toegebracht door Reactie Commando's."
Kracht Magie
+5 +1
Vaardigheid
Reaction Boost
Verkregen
Versla Hades.

De Bewakersziel (ガーディアンソウル Gādian Souru?, Guardian Soul) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts II.

Auron geeft Sora de Bewakersziel nadat hij Hades heeft verslagen.

OntwerpEdit

Het lemmet lijkt op Auron's sterkste wapen in Final Fantasy X, de Masamune. De stootplaat is een oger-achtig gezicht, met gele ogen en vin-achtige aanhangsels. Het Sleutelhanger teken is Auron's kruik met sake. De vonken die verschijnen wanneer de Bewakersziel een vijand raakt, zijn Yevon symbolen, wat verwijst naar het verhaal van Final Fantasy X.

De naam Bewakersziel verwijst naar Auron's beroep als Bewaker van Yuna en Braska in Final Fantasy X. Aangezien hij een niet-gezonden ziel was in dat spel en eeen ziel in de Onderwereld in Kingdom Hearts II, is de naam eigenlijk een woordspeling op Auron zelf. Hij is letterlijk een Bewakersziel.

GameplayEdit

De Bewakersziel kan bruikbaar zijn in vele situaties, aangezien het een goed bereik heeft en (met een kracht van +5) de op twee na hoogste kracht bonus in het spel. Zijn Reaction Boost vaardigheid verhoogt schade aangericht door Reactie Commando's, wat gevechten zoals met het Meester Controle Programma makkelijker maakt.

Andere VerschijningenEdit

De Bewakersziel is een van de Sleutelzwaarden verpakt met het Series 1 Play Arts Figures Meester Vorm figuur.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki