Wikia

Kingdom Hearts II Final Mix
Winner's Proof Keychain KHIIFM
Winner's Proof Keychain KHIIFM
Bewijs van een Winnaar
(Winner's Proof)
Winner's Proof KHIIFM
Winner's Proof (TR) KHIIFM
Winner's Proof (SP) KHIIFM
Winner's Proof (HT) KHIIFM
Kracht Magie
+5 +7
Vaardigheid
EXP Zero
Verkregen
Voltooi al de Mushroom XIII mini-games.

Het Bewijs van een Winnaar (ウイナーズプルーフ Uināzu Purūfu?, Winner's Proof) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts II Final Mix.

Sora krijgt het Bewijs van een Winnaar als hij de twaalf Mushroom XIII mini-games voltooit en naar Radiant Garden gaat om de dertiende te vinden.

OntwerpEdit

Het Bewijs van een Winnaar heeft precies dertien paddestoelen; drie als Sleutelhanger en één als teken, twee in het handvat, zes als de schacht en de laatste als tanden. Het romeinse getal XIII staat aan de basis van de schacht en staat voor de dertien taken die je moet volbrengen. De bovenkant van het Sleutelzwaard vormt een hart.

De naam "Bewijs van een Winnaar" komt van het feit dat je dertien taken moet voltooien om het Sleutelzwaard te krijgen.

GameplayEdit

Van al Sora's Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts II Final Mix heeft het Bewijs van een Winnaar de hoogste Magie bonus, wat het extreem handig maakt bij het gebruiken van een magie-gerichte vorm, zoals de Wijsheid Vorm. De vaardigheid EXP Zero zorgt ervoor dat je geen Ervaring meer krijgt, dus dit Sleutelzwaard is niet geschikt om te trainen. Wanneer het Sleutelzwaard een vijand raakt, verschijnen er afbeeldingen van bloemen en kleine sterren waarvan sommige de gezichten van de Mushroom XIII hebben.

Around Wikia's network

Random Wiki