Wikia

Bezweerder

Sorcerer KHII

Engels Sorcerer Nobody

Type Hooggeplaatste Niemand
Spel Kingdom Hearts II

Locatie Level HP EXP Kracht Verdediging
De Wereld Die Nooit Was 50 160 1000 45 26
Wapen Vuur IJs Donder Donker Overig
x1.0 x0 x0 x0 x0 x1.0

Beloningen
(3) MP Bal x 6
Schemerig Kristal (12%), Vervullend Kristal (4%)
Wereld(en)
De Wereld Die Nooit Was
Cup Level HP EXP Kracht Verdediging
Hades Paradox Toernooi

Match 34: 2 Bezweerder
Match 38: 1 Bezweerder

99 290 87 51
Wapen Vuur IJs Donder Duister Overig
x1.0 x0 x0 x0 x0 x1.0

De Bezweerder (ソーサラー Sōsarā?, Sorcerer) is een hooggeplaatste Niemand die bestuurd wordt door Xemnas in Kingdom Hearts II.

OntwerpEdit

Een Bezweerder is voornamelijk grijs, behalve een klein gebeid aan beide kanten van zijn middel, wat donkerder is, en wat zwarte strepen. Hij draagt een lange mantel die zijn hele lichaam bedekt, inclusief zijn gezicht. De handen van de Niemand zijn permanent verbonden door de mouwen van zijn mantel en zijn individuele armen zijn alleen te herkennen aan de zwarte naad tussen de mouwen. Het hoofd van de Bezweerder heeft een zwart kruis patroon en zijn schouders zijn puntig. Het onderste gedeelte van de mantel is vrijwel monotoon, met uitzondering van een paar zwarte strepen en het Niemand symbool aan de onderkant. Net als alle Niemanden zijn Bezweerders heel erg flexibel en ze pulseren voortdurend, voor een onverklaarbare reden.

De naam "Bezweerder" komt van de vijandige job class uit Final Fantasy.

StrategieEdit

De Bezweerder gebruikt magische kubussen om aanvallen te stoppen en heeft geen Reactie Commando. Het gevecht kan verkort worden door Reflecteer op het juiste moment te gebruiken en zo veel schade aan te richten. Een goed-getimede Reflecteer kan een Bezweerder in één keer uitschakelen. Hij heeft ook een aanval waarbij hij je slaat met zijn kubussen. Gebruik Reflecteer.

Een andere strategie maakt gebruik van het feit dat Bezweerders immuun zijn voor alle magie, behalve Magneet. Gebruik de Magneet spreuk om hem te verdoven en val snel aan. Pas wel op voor de kubussen als je dit doet.

De Bezweerder verschijnt meestal zonder kubussen, die komen pas later. Gebruik die tijd om aan te vallen. Als het lukt, is de Bezweerder verslagen voor de kubussen komen. Een goede manier om dit te doen is om eerst de Ultieme Vorm te gebruiken, zodat je met extreem snelle lucht combo's de Bezweerder kunt verslaan voor de kubussen komen.

TriviaEdit

  • De Bezweerder is de enige Niemand die zijn pose niet verandert, zelfs niet als hij aanvalt of aangevallen wordt. Hij blijft ook altijd pulseren.

Around Wikia's network

Random Wiki