Wikia

Kingdom Hearts II Final Mix
Centurion
(Centurion)
Centurion
Kracht Magie
+13 +3
Vaardigheid
Geen
Koop Verkoop
Verkregen
Voorwerp Synthese
Kingdom Hearts II Final Mix
Centurion+
(Centurion+)
Centurion
Kracht Magie
+13 +3
Vaardigheid
Damage Control
Koop Verkoop
Verkregen
Voorwerp Synthese
Kingdom Hearts 358/2 Days
Centurion
(Centurion)
Centurion
"Een heel bekwaam wapen met de kracht om door rotsen heen te slaan."
Kracht Verdediging
Basis Unit Ultima Basis Unit
+88 +5 +15 +0 +5
Magie Krit Kans Krit Bonus
Basis Unit Basis Unit Basis Unit
+32 +5 +12 +5 +19 +5
Vaardigheden
1: Damage Control
2: Sjabloon:C
3: Alive 'n' Kicking
Verkregen
Pandora's Gear ⑤ (Donald)
Kingdom Hearts 358/2 Days
Centurion+
(Centurion+)
Centurion
"Een verbeterde Centurion.
Sterk genoeg om door rotsen te slaan. Extreem bekwaam."
Kracht Verdediging
Basis Unit Ultima Basis Unit
+95 +1 +15 +0 +1
Magie Krit Kans Krit Bonus
Basis Unit Basis Unit Basis Unit
+32 +1 +12 +1 +19 +1
Vaardigheden
1: Damage Control
2: Sjabloon:C
3: Alive 'n' Kicking
Verkregen
Pandora's Gear+ ⑤ (Donald)

De Centurion (センチュリオン Senchurion?, Centurion) is een Staf voor Donald in Kingdom Hearts II Final Mix en Kingdom Hearts 358/2 Days. Het kan worden verbeterd tot de Centurion+. De Centurion vertegenwoordigt Lexaeus en is ontworpen om op de Hemelsplijter te lijken.

OntwerpEdit

De Centurion is ongeveer een meter lang en heeft een blauw handvat wat ongeveer even lang is als het lemmet. De boven- en onderkant van het handvat eindigen in een punten die op de punten in het Niemand logo lijken. Het lemmet is voornamelijk zwart met een rode rand. De bovenkant van het lemmet is gebogen en het einde is plat. Het onderste gedeelte van het lemmet is gekarteld. Aan de andere kant van het handvat zit een vreemde, vierkante, lichtgele stootplaat. Deze stootplaat heeft zwarte lijnen op de hoeken en een dunne rode "X" aan de voorkant. Vanwege de grootte van het lemmet, kan deze stootplaat als tegengewicht dienen. De Centurion is bijna identiek aan het Hemelsplitter Bijlzwaard van Lexaeus.

In Kingdom Hearts II Final Mix heeft de Centurion+ andere kleuren. De rode gedeeltes van het lemmet zijn paars-rood. De boven- en onderkant van het handvat zijn lichtgoud en het handvat zelf is grijs. De zwarte gedeeltes van het lemmet en de stootplaat zijn oranje en de stootplaat zelf is zwart. De "X" is lichtgoud.

ReceptenEdit

Kingdom Hearts II Final MixEdit

Het Kracht Boven Kracht recept wordt achtergelaten door Lexaeus' Afwezige Silhouet. De Centurion is een rang S synthese voorwerp en kan worden verbeterd tot het Centurion+ recept..

Het Kracht Boven Kracht recept wordt achtergelaten door Lexaeus's Afwezige Silhouet. De Centurion+ is een rang S synthese voorwerp en is een verbeterde versie van het Centurion recept..

GameplayEdit

In Kingdom Hearts 358/2 Days bestaat de grond combo van de Centurion uit een horizontale slag van links naar rechts, gevolgd door een verticale, neerwaartse slag. De lucht combo bestaat uit een verticale, neerwaartse slag, gevolgd door een verticale opwaartse slag.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki