Wikia

Chaos Ripper Keychain KHBBS.png
Chaos Ripper Keychain KHBBS.png
Chaosbrenger
(Chaos Ripper)
Chaosbrenger
"Een Sleutelzwaard met een groot bereik dat weinig doet voor je Magie, maar een geweldige boost geeft aan je Kracht."
Kracht Magie Lengte
+10 -2 Lang
Kritiek Percentage Schade
25% x1.5
Verkregen
Versla Meester Eraqus.

De Chaosbrenger (カオスリーパー Kaosu Rīpā?, Chaos Ripper) is een Sleutelhanger voor Terra's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Het heeft het maximale bereik en geeft de hoogste boost in Kracht van alle Sleutelzwaarden, maar is ook het enige Sleutelzwaard dat Magie vermindert.

OntwerpEdit

De Chaosbrenger is een lang Sleutelzwaard dat afgebroken lijkt en heel asymmetrisch is. Het handvat is oranjerood en is omringd door een grotendeels rechthoekige stootplaat. De stootplaat is voornamelijk zwart, hoewel het verandert in donkerrood bij de basis van de schacht en heeft ongelijke, afgebroken punten bij elke hoek. De schacht is zwart met een vervaagde bronzen rand, waar een aantal stukjes uit ontbreken. De bovenkant van het Sleutelzwaard bestaat uit een aantal gebroken en vreemd gevormde oranjerode punten met zwarte uiteinden, die ook de tanden vormen. Aan de bovenkant zit ook een blauw oog. Dit oog zit ook op de Sleutelhanger, wat lijkt op de Sleutelhanger van de Donkere Knauw. Het ontwerp van de Chaosbrenger lijkt op dat van de Donkere Knauw en Einde van de Aarde.

De naam "Chaosbrenger" verwijst hoogstwaarschijnlijk naar de vernietiging van het Land van Vertrek.

Around Wikia's network

Random Wiki