Wikia

??? (Roxas)

Data-Roxas KHREC

Engels ??? (Roxas) Somebody Emblem

Type Data
Spellen Kingdom Hearts coded
Kingdom Hearts Re:coded

Locatie HP EXP Kracht Verdediging
Kasteel Vergetelheid 924 115 172
Fysiek Vuur IJs Donder Aero Overig
x0.60 x0.60 x0.60 x0.60
Ontsteek Vries Schok Lucht-Worp Sloom Stop
x0 x0 x0 x0 x0 x0
Verwar Verdoof Magneet
x0 x0 x0
Wereld(en)
Kasteel Vergetelheid
??? (Roxas)

Data-Roxas (Bugged) KHREC

Engels ??? (Roxas) Somebody Emblem

Type Data
Spel Kingdom Hearts Re:coded

Locatie HP EXP Kracht Verdediging
Holle Bastion 1600 200 300
Fysiek Vuur IJs Donder Aero Overig
x0.20 x0.20 x0.20 x0.20
x0 x0 x0 x0 x0 x0
Verwar Verdoof Magneet
x0 x0 x0
Wereld(en)
Holle Bastion

Data-Roxas (ロクサス Rokusasu?, Data-Roxas) is een karakter in Kingdom Hearts coded. Het is de digitale versie van Roxas.

VerhaalEdit

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Data-Sora ontmoet een persoon in een Zwarte Mantel in de Duik naar het Hart. Hoewel hij later denkt dat dat Data-Riku was, die ook een zwarte mantel draagt, zegt Data-Riku dat ze elkaar voor het eerst gezien hadden op de Eilanden van het Lot, waardoor Data-Sora zich afvraagt wie dat was.

De mysterieuze persoon verschijnt opnieuw in Kasteel Vergetelheid en geeft hij Data-Sora een Wereldkaart voor de Eilanden van het Lot. Nadat Sora een van de eindkaarten krijgt, geeft de persoon Sora de Werelkaarten van Wonderland, Olympus Colosseum, Agrabah en Holle Bastion. Hij verschijnt weer als Data-Sora de eerste eindkaart van elke wereld haalt en bespot Data-Sora voor het vergeten van de personen die hij belangrijk vond en adviseert hem om iedereen te vergeten, omdat de pijn van het niet kunnen herinneren te pijnlijk is. Data-Sora verwerpt dit idee en zegt dat hij de pijn zal blijven voelen, tot hij zijn vrienden weer herinnert. Nadat de speler tenminste een eindkaart van elke wereld heeft, daagt hij Data-Sora uit tot een gevecht om hem "de ware pijn" te laten zien. Als hij verslagen is, onthult de persoon dat hij een data versie van Roxas is en geeft hij Sora de laatste Wereldkaart.

VerschijningEdit

Data-Roxas neemt de vorm aan van Roxas in zijn Zwarte Mantel met de kap over zijn hoofd. Hij gebruikt de Eedhouder & Vergetelheid als wapens.

De defecte versie van Data-Roxas is helemaal zwart, inclusief de Eedhouder & Vergetelheid. Hij is bedekt en wordt omringd door gloeiende blauwe panelen die op computerschermen lijken.

Around Wikia's network

Random Wiki