Wikia

Dit artikel gaat over het Sleutelzwaard. Misschien ben je op zoek naar andere gebruiken van Diamantstof.
Kingdom Hearts Final Mix
Diamond Dust Keychain KHFM.png
Diamond Dust Keychain KHFM.png
Diamantstof
(Diamond Dust)
Diamantstof (Sleutelzwaard)
""
Kracht MP
+3 +3
Magieboost
Nee
Verkregen
Voltooi de Gold Match.
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Diamantstof
(Diamond Dust)
Diamantstof (Sleutelzwaard)
"Een speciale Aanval Kaart met IJs-gebaseerde aanvallen. Krachtig en het gemakkelijkst te hanteren."
Slag Stoot
B+ B+
Combo Sluiter Zwaaisnelheid
B
Breuk Herstel Benodigde CP
C
Element
IJs
Verkregen
11e-13e verdieping Buit[1]

De Diamantstof (ダイヤモンドダスト Daiyamondo Dasuto?, Diamond Dust) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Final Mix en Kingdom Hearts: Chain of Memories.

In Kingdom Hearts Final Mix wordt Sora beloont met de Diamantstof na het verslaan van de IJs Titaan in de Gold Match.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories kan de Diamantstof gevonden worden in een kist op de 11e tot 13e verdieping.

OntwerpEdit

Dit Sleutelzwaard lijkt te zijn gemaakt van ijs en zowel de tanden als het teken aan de Sleutelhanger zijn sneeuwvlokken. Het toont enige gelijkenis met de Eedhouder. Het ketting-gedeelte van de Sleutelhanger is bevestigt aan het Sleutelzwaard door middel van een gouden ring en is gemaakt van gouden schakels, behalve de eerste schakel, die is gevormd als het hoofd van de IJs Titaan.

De naam van het Sleutelzwaard is gebaseerd op de traditionele aanval van de Final Fantasy summon Shiva; Vexen heeft ook een aanval met dezelfde naam en Terra, Ventus en Aqua hebben een Commandostijl met dezelfde naam.

Noten en referentiesEdit

  1. Dit is alleen beschikbaar na het verslaan van Marluxia.

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki