Wikia

Kingdom Hearts II Final Mix
Dierbare Paddestoel
(Precious Mushroom)
Precious Mushroom KHIIFM
Kracht Magie
+0 +1
Vaardigheid
Geen
Koop Verkoop
10
Verkregen
Laat de Paddestoel XIII No. 1, No. 3, No. 5, No. 7, No. 9 en No. 11 vallen (25%/85%).[1]
Kingdom Hearts II Final Mix
Dierbare Paddestoel+
(Precious Mushroom+)
Precious Mushroom+ KHIIFM
Kracht Magie
+0 +3
Vaardigheid
Geen
Koop Verkoop
10
Verkregen

De Dierbare Paddestoel (プレシャスキノコ Pureshasu Kinoko?, Precious Mushroom) is een Staf voor Donald in Kingdom Hearts II Final Mix. De Dierbare Paddestoel+ is een verbeterde versie.

OntwerpEdit

De Dierbare Paddestoel heeft een donkergrijs handvat dat donkerder is aan de onderkant en lichter aan de bovenkant. De pommel is zwart en gekruld en de bovenkant is rond en heeft een zwarte, zigzaggende streep. Het hoofd is een beeldje van een van de Paddestoel XIII. Het heeft dezelfde zwarte "mantel", compleet met zilveren rits, en dezelfde zwarte "kap" met twee hoekige spiralen erop. Zijn hoofd is rond en zwart en de ogen zijn geel en lijken licht te geven. De enige twee verschillen tussen het beeldje en de echte Paddestoel XIII zijn dat het beeldje zwarte vleugels heeft net als die van de Duisterkant en geen compleet Hartloze embleem op zijn borst heeft. In plaats daarvan heeft het beeldje een donkergrijze cirkel met het rode silhouet van het embleem erin, maar het symbool is helemaal rood en mist de "X" uit het echte embleem. De handen van het beeldje rusten op zijn heupen.

De Plezierige Paddestoel+ heeft iets andere kleuren. Het handvat is veel lichter en de pommel en vleugels zijn wit.

Noten en ReferentiesEdit

  1. De Paddestoel XIII No. 1, No. 3, No. 5, No. 7, No. 9 en No. 11 laten een Dierbare Paddestoel 25% van de tijd vallen als ze tevreden zijn op rang C en 85% van de tijd als ze tevreden zijn op rang B.
  2. De Paddestoel XIII No. 1, No. 3, No. 5, No. 7, No. 9 en No. 11 laten een Dierbare Paddestoel+ 15% van de tijd vallen als ze tevreden zijn op rang B en 90% van de tijd als ze tevreden zijn op rang A.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki