Wikia

Explosion KHII.gif

Sora gebruikt Explosie tegen Sephiroth.

Explosie (エクスプロージョン Ekusupurōjon?, Explosion) is een vaardigheid in Kingdom Hearts II en Kingdom Hearts II Final Mix en een Genadeslag Commando van Terra, Ventus en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

VerschijningEdit

Kingdom Hearts IIEdit

Explosie is een vaardigheid die Sora voorziet van een combo sluiter. Sora heft zijn Sleutelzwaard op en stoot hem naar beneden, wat drie ballen licht oproept die rond hem heen cirkelen en in de vijand boren voor ze hen wegslaan.

Explosie is een Level 5 Genadeslag Commando dat gebruikt kan worden door Terra, Ventus en Aqua. De gebruiker laadt energie in zijn/haar Sleutelzwaard voor hij hem in de grond slaat, wat een grote golf van energie laat uitbreken met kleine ballen energie die eruit komen.

Explosion KHBBS.gif

Aqua gebruikt Explosie in Radiant Garden.

Explosie lerenEdit

Kingdom Hearts IIEdit

Kingdom Hearts II Final MixEdit

  • Sora leert Explosie nadat hij de Zonne-zeiler Simulatie verdedigt in Space Paranoids.

  • Terra leert Explosie als hij 6,400 CP verdient terwijl hij is uitgerust met Duistere Ster 1 als Genadeslag Commando.
  • Ventus leert Explosie als hij 6,400 CP verdient terwijl hij is uitgerust met Luchttalent 3 als Genadeslag Commando.
  • Aqua leert Explosie als ze 6,400 CP verdient terwijl ze is uitgerust met Magische Puls 3 als Genadeslag Commando.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki