Wikia

Fairy Harp Keychain KH
Kingdom Hearts
Fairy Harp Keychain KH

Feeënharp
(Fairy Harp)
Fairy Harp KH
"Verhoogt max MP met 1 en verbetert magie en summon kracht. Deelt soms krachtige kritieke slagen uit."
Kracht MP
+8 +1
Magieboost
Ja
Verkregen
Sluit het Sleutelgat van Neverland.
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Feeëharp
(Fairy Harp)
Fairy Harp (card)
"Verkegen in Neverland. Gemakkelijk te hanteren met een formidabele zwaai snelheid."
Slag Stoot
C+ C+
Combo Sluiter Zwaaisnelheid
C
Breuk Herstel Benodigde CP
B
Element
Fysiek
Verkregen
Neverland

De Feeënharp (フェアリーハープ Fearī Hāpu?, Fairy Harp) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories.

In Kingdom Hearts geeft Peter Pan Sora de Feeënharp als hij het Sleutelgat van Neverland sluit.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is de Feeënharp de Aanval Kaart van Neverland.

OntwerpEdit

Het algemene kleurenpalet van de Feeënharp doet denken aan Peter Pan's kleding. Het handvat is donkergroen en de basis van de stootplaat is lichtgroen. De rest van de stootplaat bestaat uit twee paar vleugels, een wit paar dat de zijkant van de stootplaat creëert en een lichtblauw paar boven hen. Deze vleugels lijken op die van Tinkelbel. De basis van het lemmet is donkergroen en de steel is lichtgroen en rond.

De top van het Sleutelzwaard en de tanden zijn goud en gemodelleerd naar Peter Pan's panfluit. De Sleutelhanger heeft zilveren schakels en het teken is de rode veer uit Peter Pan's hoed.

Het eerste deel van de naam van het Sleutelzwaard kan komen van de feeënvleugels op de stootplaat van het Sleutelzwaard. Het laatste deel kan verwijzen naar de panfluit op de tanden, hoewel er geen verband is tussen een panfluit en een harp.

GalerijEdit

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki