Wikia

Fairy Stars Keychain KHBBS.png
Fairy Stars Keychain KHBBS.png
Feeënsterren
(Fairy Stars)
Feeënsterren
Feeënsterren
Feeënsterren
"Een Sleutelzwaard dat een gebalanceerde boost geeft in Kracht en Magie."
Kracht Magie Lengte
+2 +3 Medium
Kritiek Percentage Schade
25% x1.2
Verkregen
Voltooi Betoverd Koninkrijk.

De Feeënsterren (フェアリースター Fearī Sutā?, Fairy Stars) is een Sleutelhanger voor Terra, Ventus en Aqua's Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

OntwerpEdit

De Feeënsterren is ontworpen rond Flora, Fauna en Mooiweertje en heeft hun kleuren. Het handvat en het midden van de schacht bestaat uit een dunne, rode staaf. De middelste staaf is omgeven door twee soortgelijke en meer sierlijke staven, een groene en een blauwe. Aan de onderkant buigen deze staven om de zijden van de stootplaat te vormen. Twee gele sterren decoreren de onderkant van de stootplaat en een derde staat aan de basis van de schacht, waaruit twee witte feeënvleugels ontspruiten. Een grote, gele, achtpuntige ster met een ring om zijn punten is verbonden aan de top van de schacht. De tanden zijn gevormd door drie vijfpuntige sterren, een rode, een groene en een blauwe, die wegvliegen van de grote ster. De Sleutelhanger heeft drie gele schakels in de vorm van sterren en het teken is de hoeden van Flora, Fauna en Mooiweertje op elkaar gestapeld.

De naam van de Feeënsterren is een verwijzing naar Flora, Fauna en Mooiweertje, de drie goede feeën uit het Betoverd Koninkrijk. "Sterren" verwijst naar de sterren die verwerkt zijn in het ontwerp, die weer een verwijzing zijn naar de vonken die van de magie van Flora, Fauna en Mooiweertje afkomen.

Around Wikia's network

Random Wiki