Wikia

Ghost Drive

Geestaandrijving (ゴーストドライヴ Gōsuto Doraivu?, Ghost Drive) is een Level 2 Commandostijl van Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Het wordt geactiveerd door het gebruik van Magneet- en Bliksem-gerelateerde commando's en Represailles terwijl een Level 1 Commandostijl actief is.

Ghost Drive

Aqua gebruikt Geestaandrijving in Radiant Garden.

VerschijningEdit

Wanneer Aqua Geestaandrijving gebruikt, krijgt ze een wit aura om haar heen terwijl ze omringd wordt door dalende lichten. Terwijl Aqua Geestaandrijving gebruikt, worden haar aanvallen teleporterende slagen, wat haar meerdere vijanden laat raken terwijl ze ontwijkend blijft. Haar ontwijkende commando's (Air Slide en Cartwheel) worden ook teleportaties. De standaard combo bestaat uit vier teleporterende slagen en de combo sluiter is een neerwaartse slag. Anders dan andere Commandostijlen, kan de volledige combo van Geestaandrijving uitgevoerd worden zonder dat ze eerst een vijand moet raken. De genadeslag bestaat uit Aqua die rond het geselecteerde doelwit teleporteerd en stralen energie afvuurt die samenkomen op de vijand totdat er een volledige cirkel gevormd is, waarna de energie wordt vrijgelaten als een krachtige schokgolf.

Geestaandrijving lerenEdit

Zie OokEdit