Wikia

Ik kan voor geen meter zien...
DaysRikuShocked
Dit artikel heeft een paar afbeeldingen nodig!
Misschien kun je helpen door een afbeelding van .gif animatie te uploaden.

Genezende Slag (ヒールストライク Hīru Sutoraiku?, Heal Strike) is een Genadeslag Commando van Terra, Ventus en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

VerschijningEdit

Genezende Slag is een Level 4 Genadeslag Commando dat gebruikt kan worden door Terra, Ventus en Aqua. De gebruiker valt de vijand aan, voert dan twee opwaartse slagen uit terwijl een ring van Cure magie rond hem heen draait. Als de aanval een vijand raakt, wordt de gebruiker genezen.

Genezende Slag lerenEdit

  • Terra leert Genezende Slag als hij vijf keer een dodelijke aanval overleeft door het gebruik van Tweede Kans of Nog Eens terwijl hij is uitgerust met Rijzende Rots 2 als Genadeslag Commando.
  • Ventus leert Genezende Slag als hij vijf keer een dodelijke aanval overleeft door het gebruik van Tweede Kans of Nog Eens terwijl hij is uitgerust met Luchttalent 2 als Genadeslag Commando.
  • Aqua leert Genezende Slag als ze vijf keer een dodelijke aanval overleeft door het gebruik van Tweede Kans of Nog Eens terwijl ze is uitgerust met Magische Puls 2 als Genadeslag Commando.

Zie OokEdit