Wikia

Divine Rose Keychain KH
Kingdom Hearts
Divine Rose Keychain KH

Goddelijke Roos
(Divine Rose)
Divine Rose KH
"Een krachtig wapen dat moeilijk af te buigen is. In staat om een reeks kritieke klappen uit te delen."
Kracht MP
+10[KH]
+13[KHFM]
+0
Magieboost
Nee
Verkregen
Praat met Belle in de Bibliotheek.
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Goddelijke Roos
(Divine Rose)
Divine Rose (card)
"Verkregen in Hollow Bastion. Beschikt over een krachtige slag en snelle zwaai."
Slag Stoot
C+ D+
Combo Sluiter Zwaaisnelheid
C A
Breuk Herstel Benodigde CP
C B
Element
Fysiek
Verkregen
Hollow Bastion

De Goddelijke Roos (ラヴィアンローズ Ra Vi an Rōzu?, Divine Rose) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories.

In Kingdom Hearts geeft Belle Sora de Goddelijke Roos nadat hij het Sleutelgat van Hollow Bastion sluit en met haar praat in de Bibliotheek.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is de Goddelijke Roos de Aanval Kaart van Hollow Bastion.

OntwerpEdit

De stootplaat van de Goddelijke Roos is ontworpen om te lijken op glas-in-lood. Het lemmet is gemaakt van een paars materiaal met een roos ontwerp, wat lijkt op de roos van Beest in de paarse stolp, en de bloem van de roos dient als de tanden van het Sleutelzwaard. De rainguard van het Sleutelzwaard is ontworpen om op de stekelige bladeren van een rozenstruik te lijken. De Sleutelhanger bestaat uit een dunne ketting met de roos van Beest als zijn teken. Wanneer een vijand wordt geraakt met de Goddelijke Roos, zijn de symbolen die verschijnen rozen.

De naam van de Goddelijke Roos verwijst naar de magische kracht van de roos.

GalerijEdit

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki