Wikia

Hyperdrive Keychain KHBBS.png
Hyperdrive Keychain KHBBS.png
Hyperdrive
(Hyperdrive)
Hyperdrive
Hyperdrive
Hyperdrive
"Een Sleutelzwaard met bovengemiddeld bereik en een gebalanceerde boost in Kracht en Magie."
Kracht Magie Lengte
+4 +3 Lang
Kritiek Percentage Schade
50% x1.35
Verkregen
Voltooi Diepe Ruimte.

De Hyperdrive (ハイパードライブ Haipādoraibu?) is een Sleutelhanger voor Terra, Ventus en Aqua's Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

OntwerpEdit

De bovenkant van de schacht is de rode politie cruiser die Experiment 626 gebruikte om naar de aarde te vluchten in Lilo & Stitch. Een lichtgroene straal plasma komt uit de lasers van het schip met drie ronde punten als de tanden. De schacht heeft een spiraalvorm en bestaat uit de blauwe uitlaatgassen van het schip. Terra's versie heeft drie lussen, die van Ventus en Aqua één. De stootplaat heeft het uiterlijk van ruimteschip-technologie, met een klein scherm bij de basis van de schacht. Het handvat heeft drie zwarte en drie gele strepen, hetzelfde kleurpatroon als waarschuwingstape. De Sleutelhanger is een blauwe draad die donkerder van kleur wordt aan de onderkant en het teken is een van de pistolen van Experiment 626.

Een "hyperdrive" is een krachtige soort motor die vaak voorkomt in sciencefiction, waaronder Lilo & Stitch.

Around Wikia's network

Random Wiki