Wikia

Crabclaw Keychain KH.png
Kingdom Hearts
Crabclaw Keychain KH.png

Krabbenklauw
(Crabclaw)
Krabbenklauw
"Verhoogt max MP met 1 en verbetert magie en summon kracht. Richt ook goede fysieke schade aan."
Kracht MP
+6 +1
Magieboost
Ja
Verkregen
Sluit het Sleutelgat van Atlantica.
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Krabbenklauw
(Crabclaw)
Krabbenklauw
"Verkregen in Atlantica. Gemakkelijk te hanteren met een indrukwekkende hersteltijd na kaart breuken."
Slag Stoot
C+ C
Combo Sluiter Zwaaisnelheid
B+ B
Breuk Herstel Benodigde CP
B
Element
Fysiek
Verkregen
Atlantica

De Krabbenklauw (トレジャーオブシー Torejā obu Shī?, Crabclaw) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories.

In Kingdom Hearts geeft Ariel Sora de Krabbenklauw nadat hij het Sleutelgat van Atlantica sluit.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is de Krabbenklauw de Aanval Kaart van Atlantica.

OntwerpEdit

Het handvat van de Krabbenklauw is groen en lijkt op zeewier, terwijl zijn stootplaat lichtblauw is met een paarse zeemeermin die aan beide zijden siert. De steel van het lemmet is lichtblauw, dun en lijkt op een waterstraal. De tanden bestaan uit een simpele, oranje krab met zijn klauwen naar buiten wijzend. Het Sleutelhanger teken is een lichtblauwe zeeschelp.

De naam van de Krabbenklauw is een duidelijke verwijzing naar de krab die deel van de tanden uitmaakt.

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki