Wikia

Kingdom Hearts
Leve de Koningin
(Save the Queen)
Save the Queen KH
"Een staf met immense magische en fysieke kracht. Verhoogt maximum MP met 2."
Kracht MP
+9 +2
Koop Verkoop
Verkregen
Voltooi de Hades Cup alleen.
Kingdom Hearts II
Leve de Koningin
(Save the Queen)
Save the Queen KHII

"Een staf met kolossale magie en kracht. Doet de drager snel herleven en herstelt veel van zijn HP."
Kracht Magie
+5 +6
Vaardigheid
Hyper Healing
Koop Verkoop
10
Verkregen
Voorwerp Synthese
Kingdom Hearts II
Leve de Koningin+
(Save the Queen+)
Save the Queen KHII
Save the Queen+ KHIIFM

"Een staf met kolossale magie en kracht. Nadat alle MP verbruikt is, wordt de MP herstel snelheid zeer verhoogt."
Kracht Magie
+5 +6
Vaardigheid
MP Hastega[KHII]
MP Rage[KHIIFM]
Koop Verkoop
10
Verkregen
Voorwerp Synthese

De Leve de Koningin (セイヴザクイーン Seivu za Kuīn?, Save the Queen) is een Staf voor Donald in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts II. In Kingdom Hearts II kan het verbeterd worden tot de Leve de Koningin+. Het is de krachtigste staf en kost de meeste moeite om te krijgen.

OmtwerpEdit

De Kingdom Hearts versie van de Leve de Koningin heeft een lang blauw handvat met een oranje pommel. Het hoofd van de staf bestaat uit een oranje basis met een lange paars-blauwe diamant, omringd door een complexe gele lijst.

In Kingdom Hearts II heeft de Leve de Koningin een lila handvat met een blauwe bovenkant. Het hoofd van de staf bestaat uit een sierlijk hart met twee blauw-witte vleugels die om de basis van het hart heen cirkelen.

In Kingdom Hearts II Final Mix heeft de Leve de Koningin+ andere kleuren. Het handvat is donkerrood, de bovenkant is paars, het hart is rood en de vleugels zijn lichtgoud.

ReceptenEdit

Kingdom Hearts IIEdit

Het Koningin Recept wordt gevonden in een kist in de Troonzaal. De Leve de Koningin is een rang S synthese voorwerp en kan worden verbeterd tot het Leve de Koningin+ recept.

Het Koningin Recept wordt gevonden in een kist in de Troonzaal. De Leve de Koningin+ is een rang S synthese voorwerp en is een verbeterde versie van het Leve de Koningin recept..

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki