Wikia

Ik kan voor geen meter zien...
DaysRikuShocked
Dit artikel heeft een paar afbeeldingen nodig!
Misschien kun je helpen door een afbeelding van .gif animaties te uploaden.

Luchttalent (エアアーツ Ea Ātsu?, Air Flair) is een serie Genadeslag Commando's van Ventus in Kingdom Hearts Birth by Sleep. De aanvallen kunnen vijanden verdoven.

VerschijningEdit

Luchttalent 1Edit

Luchttalent 1 is een Level 2 Genadeslag Commando dat bestaat uit een draai aanval van vier slagen met een kans van 25% op het verdoven van vijanden.

Luchttalent 2Edit

Luchttalent 2 is een Level 3 Genadeslag Commando dat bestaat uit een draai aanval van zes slagen met een kans van 50% op het verdoven van vijanden.

Luchttalent 3Edit

Luchttalent 3 is een Level 4 Genadeslag Commando dat bestaat uit een draai aanval van acht slagen met een kans van 50% op het verdoven van vijanden.

Luchttalent 4Edit

Luchttalent 4 is een Level 5 Genadeslag Commando dat bestaat uit een draai aanval van tien slagen met een kans van 100% op het verdoven van vijanden.

Luchttalent lerenEdit

Luchttalent 1Edit

Ventus leert Luchttalent 1 als hij 2000 CP verdient terwijl hij is uitgerust met Finish als Genadeslag Commando.

Luchttalent 2Edit

Ventus leert Luchttalent 2 als hij 4000 CP verdient terwijl hij is uitgerust met Luchttalent 1 als Genadeslag Commando.

Luchttalent 3Edit

Ventus leert Luchttalent 3 als hij 4500 stappen loopt terwijl hij is uitgerust met Luchttalent 2 als Genadeslag Commando.

Luchttalent 4Edit

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki