Wikia

Ik kan voor geen meter zien...
DaysRikuShocked
Dit artikel heeft een paar afbeeldingen nodig!
Misschien kun je helpen door een afbeelding van .gif animaties te uploaden.

Magische Puls (マジックパルス Majikku Parusu?, Magic Pulse) is een serie Genadeslag Commando's van Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep. De aanvallen kunnen verschillende Status Effecten aanrichten.

VerschijningEdit

Magische Puls 1Edit

Magische Puls 1 is een Level 2 Genadeslag Commando dat twee bollen magie uit de grond laat komen op een wervelende manier rond Aqua. Het heeft een kans van 25% om vijanden te verwarren.

Magische Puls 2Edit

Magische Puls 2 is een Level 3 Genadeslag Commando dat twee bollen magie uit de grond laat komen op een wervelende manier rond Aqua. Het heeft een kans van 50% om vijanden te verwarren of te bevriezen.

Magische Puls 3Edit

Magische Puls 3 is een Level 4 Genadeslag Commando dat twee bollen magie uit de grond laat komen op een wervelende manier rond Aqua. Het heeft een kans van 75% om vijanden te verwarren, te bevriezen of te binden.

Magische Puls 4Edit

Magische Puls 4 is een Level 5 Genadeslag Commando dat twee bollen magie uit de grond laat komen op een wervelende manier rond Aqua. De bollen kunnen herhaaldelijk opgeroepen worden door op B x te drukken met de juiste tussenpozen. De bollen kunnen vijanden verwarren, bevriezen, binden of vergiftigen.

Magische Puls lerenEdit

Magische Puls 1Edit

  • Aqua leert Magische Puls 1 als ze 2000 CP verdient terwijl ze is uitgerust met Einde als Genadeslag Commando.

Magische Puls 2Edit

  • Aqua leert Magische Puls 2 als ze 3800 CP verdient terijl ze is uitgerust met Magische Puls 1 als Genadeslag Commando.

Magische Puls 3Edit

  • Aqua leert Magische Puls 3 als ze 350 vijanden verslaat terwijl ze is uitgerust met Magische Puls 2 als Genadeslag Commando.

Magische Puls 4Edit

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki