Wikia

Mickey DLink

Mickey is een Dimensie Link voor Ventus en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Ventus krijgt de D-Link nadat hij samen met Mickey vecht tegen Vanitas. Aqua krijgt de D-Link nadat ze samen met Mickey de Unversed heeft verslagen in Radiant Garden.

GameplayEdit

In level 0 biedt de Mickey D-Link de Cura spreuk en twee Sliding Dash commando's waarmee je op lange afstand kunt aanvallen. In Level 1 leert hij Mine Shield, wat effectief is in bepaalde baasgevechten. In Level 2 leert hij de Double EXP vaardigheid, waarmee je snel EXP en CP verdient.

Zijn eerste vaardigheid, Auto-Teleport, teleporteert je achter een vijand als hij je aan wil vallen. Zijn tweede vaardigheid, Double EXP, verdubbelt de EXP die je krijgt, waardoor je sneller levels omhoog gaat.

LevelsEdit

Level 0Edit

Mickey Avatar1

Commando Deck

Genadeslag

Level 1Edit

Mickey Avatar1

Vaardigheid

Commando Deck

  • Sliding Dash
  • Sliding Dash
  • Binding Strike
  • Binding Strike
  • Mine Shield
  • Cura

Genadeslag

  • Lightcharge

Level 2Edit

Mickey Avatar2

Vaardigheden

Commando Deck

Genadeslag