Wikia

Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Monochroom
(Monochrome)
Monochrome (card)
"Een speciale Aanvalkaart die door fysieke verdedigingen heen kan breken. Heeft tijd nodig om te herstellen van kaart breuken."
Slag Stoot
D+ B
Combo Sluiter Zwaai Snelheid
B+
Breuk Herstel Benodigde CP
C B
Element
Neutraal
Verkregen
2e Olympus Coliseum Beloning
Monochrome Keychain KHII
Kingdom Hearts II
Monochrome Keychain KHII

Monochroom
(Monochrome)
Monochrome KHII
Monochrome (TR) KHII
Monochrome (HT) KHII
Monochrome (SP) KHII

"Verhoogt het effect van herstel voorwerpen die gebruikt worden op het veld."
Kracht Magie
+3 +2
Vaardigheid
Item Boost
Verkregen
Voltooi Timeless River.

De Monochroom (モノクローム Monokurōmu?, Monochrome) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories en Kingdom Hearts II.

In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories kan de Monochroom gevonden worden in de Kamer van Beloningen in Olympus Coliseum, als er een compleet Reverse/Rebirth save bestand is.

In Kingdom Hearts II krijgt Sora de Monochroom na het sluiten van de deur die Boris gebruikte om naar Timeless River te komen.

OntwerpEdit

De stootplaat van de Monochroom is een reddingsboei en het lemmet is een schoorsteen van een stoomboot. De Sleutelhanger is een roer, mogelijk dat van "Steamboat Willie". De tanden lijken ook op de stoomfluiten van "Steamboat Willie". Anders dan dat, lijkt de Monochroom op de zender van de Graham Bell telefoon.

Het woord 'monochroom' is een ander woord voor één kleur en wordt vaak gebruikt om dingen die in zwart-wit zijn te beschrijven, zoals de wereld van Timeless River.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki