Wikia

Destiny's Embrace Keychain KHBBS.png
Destiny's Embrace Keychain KHBBS.png
Omhelzing van het Lot
(Destiny's Embrace)
Omhelzing van het Lot
"Een Sleutelzwaard dat het makkelijker maakt om kritieke klappen uit te delen."
Kracht Magie Lengte
+3 +3 Kort
Kritiek Percentage Schade
75% x1.35
Verkregen
Ontmoet Kairi in Radiant Garden.

De Omhelzing van het Lot (デスティニープレイス Desutinī Pureisu?, lit. "Destiny's Embrace") is een Sleutelzwaard dat gebruikt wordt door Kairi in Kingdom Hearts II en een Sleutelhanger voor Aqua's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

VerhaalEdit

Als Kairi nog een kind is en in Radiant Garden woont, wordt ze gered van een groep Unversed door Aqua. Kairi geeft haar wat bloemen als bedankje en beloont haar met de Sleutelhanger van de Omhelzing van het Lot.

Kingdom Hearts IIEdit

Tien jaar later in De Wereld Die Nooit Was, geeft Riku Kairi de Omhelzing van het Lot om een groep Heartless te verslaan die Sora aanvallen. [1]

OntwerpEdit

Het Sleutelzwaard is rond en zo gevormd dat het ongevaarlijk lijkt. Eén kant van de stootplaat is een oceaangolf, terwijl de andere uit beige zand bestaat dat om de schacht heen gewikkeld zit. Het handvat is blauw en de schacht is zo gekleurd dat het op een zonsondergang lijkt. Het zand is verbonden aan een boeket bloemen, wat de tanden vormt. Een rode zijden Sleutelhanger verbindt de stootplaat met het teken, wat een Paopu Fruit is. Kairi's versie van de Omhelzing van het Lot is iets korter.

GalerijEdit

Referenties en NotenEdit

  1. Het is nog niet duidelijk hoe Riku aan het Sleutelzwaard gekomen is.

Around Wikia's network

Random Wiki