Wikia

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix
Crown Unlimit Keychain KHBBSFM.png
Crown Unlimit Keychain KHBBSFM.png
Onbegrensde Kroon
(Crown Unlimit)
Onbegrensde Kroon
Onbegrensde Kroon
Onbegrensde Kroon

"Het sterkste Sleutelzwaard. De Commando Balk vult sneller als je dit Sleutelzwaard hebt uitgerust."
Kracht Magie Lengte
+8 +7 Lang
Kritiek Percentage Schade
? ?
Verkregen
Voltooi het Foresight unto Darkness gevecht.

De Onbegrensde Kroon (クラウンアンリミット Kuraun Anrimitto?, Crown Unlimit) is een Sleutelhanger voor Terra, Ventus en Aqua's Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix. Terra, Ventus en Aqua krijgen de Onbegrensde Kroon na het voltooien van het Foresight unto Darkness gevecht in de Mirage Arena.

OntwerpEdit

De Onbegrensde Kroon lijkt te zijn gemaakt van delen van de Mirage Arena. Het handvat is bedekt met blauwe strepen. De stootplaat bestaat uit vijf gouden cirkels met een lichtblauwe binnenkant. Een veel grotere blauw-witte cirkel met punten aan de rand is de basis van de schacht. De basis en bovenkant van de schacht lijken op de teleportatiepunten en zijn verbonden door een lichtrode straal die een lichte gloed uitstraalt. De straal is omcirkeld door een lichtblauwe dubbele spiraalvorm. De bovenkant van de schacht heeft ook een doorschijnende bol met dezelfde rode gloed als de schacht. Een gouden kroon die lijkt op de kroon van de No Heart staat scheef op de bovenkant van de schacht en vormt de tanden. De Sleutelhanger heeft drie gouden schakels en het teken is een kleine driepuntige gouden kroon, die lijkt op de ketting van Sora, maar met een gouden cirkel op elke punt.

De naam "Onbegrensde Kroon" verwijst naar de tanden en de kracht van het Sleutelzwaard.

Around Wikia's network

Random Wiki