Wikia

Fatal Crest Keychain KHII
Kingdom Hearts II
Fatal Crest Keychain KHII

Onheilbrenger
(Fatal Crest)
Fatal Crest KHII
Fatal Crest (TR) KHII
Fatal Crest (HT) KHII
Fatal Crest (SP) KHII

"Verhoogt kracht tijdens MP Herladen en laat oneindige combo's toe. Wanneer uitgerust, is de combo sluiter uitgeschakeld."
Kracht Magie
+3 +5
Vaardigheid
Berserk Charge
Verkregen
Voltooi de Goddess of Fate Cup.

De Onheilbrenger (フェイタルクレスト Feitaru Kuresuto?, Fatal Crest) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts II.

Sora krijgt de Onheilbrenger na het voltooien van de Goddess of Fate Cup.

OntwerpEdit

Het lemmet van het Sleutelzwaard lijkt de nek van een skelet draak te zijn, waar nog leven in zit. Anders dan andere Sleutelzwaarden, heeft dit Sleutelzwaard een krom lemmet. Het handvat is het herkenningsteken van de Onderwereld op de rivier de Styx. Het Sleutelhanger teken is de Hades Cup.

GameplayEdit

De Onheilbrenger heeft de grootste magie-bonus van alle Sleutelzwaarden, wat het een goed Sleutelzwaard maakt om te gebruiken met Wisdom Form. In Kingdom Hearts II Final Mix is het Bewijs van een Winnaar hier meer geschikt voor. De Onheilbrenger is dan handig tijdens sommige Mushroom XIII uitdagingen, vanwege zijn vaardigheid, Berserk Charge.

Andere VerschijningenEdit

De Onheilbrenger is een van de Sleutelzwaarden verpakt met het Series 1 Play Arts Figures Valor Form figuur. Ironisch genoeg is de Onheilbrenger goed op het gebied van magie en aangezien Berserk Charge een lege MP-meter vereist, is de Onheilbrenger eigenlijk nutteloos in Valor Form aangezien magie uitgeschakeld is tijdens deze vorm.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki