Wikia

Pumpkinhead Keychain KH.png
Kingdom Hearts
Pumpkinhead Keychain KH.png

Pompoenhoofd
(Pumpkinhead)
Pompoenhoofd
"Heeft een lang bereik en het vermogen om een reeks kritieke klappen uit te delen."
Kracht MP
+7 +0
Magieboost
Nee
Verkregen
Sluit het Sleutelgat van Halloween Town.
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Pompoenhoofd
(Pumpkinhead)
Pompoenhoofd
"Verkregen in Halloween Town. Gemakkelijk te hanteren met een snel herstel na kaart breuken."
Slag Stoot
C C+
Combo Sluiter Zwaaisnelheid
D+ B
Breuk Herstel Benodigde CP
A A
Element
Fysiek
Verkregen
Halloween Town

De Pompoenhoofd (パンプキンヘッド Panpukinheddo?, Pumpkinhead) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories.

In Kingdom Hearts geeft Jack Skellington Sora het Pompoenhoofd nadat hij het Sleutelgat van Halloween Town sluit.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is het Pompoenhoofd de Aanval Kaart van Halloween Town.

OntwerpEdit

Het Pompoenhoofd is bijna helemaal zwart en grijs van kleur. Het heeft een simpel handvat, een kopie van Jack Skellington's hoofd dat het gevest siert en een gekartelde stootplaat met dunne, witte nerven dat gemodelleerd is als Jack's vlinderdas. De steel van het lemmet is dun en lang en de tanden lijken op een vleermuis die aan het lemmet hangt. Het Sleutelhanger teken is een jack o' lantern.

De naam "Pompoenhoofd" verwijst naar Jack's positie in Halloween Town: de "Pompoen Koning". Zowel Jack's hoofd als een jack o' lantern zijn deel van het Sleutelzwaard.

GalerijEdit

Andere VerschijningenEdit

Het Pompoenhoofd is het Sleutelzwaard verpakt met de Series 3 Play Arts Figures Halloween Town Sora.

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki