Wikia

Kingdom Hearts II Final Mix
Premie Paddestoel
(Premium Mushroom)
Premium Mushroom KHIIFM
Kracht Magie
+3 +9
Vaardigheid
MP Hastega
Koop Verkoop
10
Verkregen
Laat de Paddestoel XIII No. 1, No. 3, No. 5, No. 7, No. 9 en No. 11 vallen (10%/100%).[1]

De Premie Paddestoel (プレミアムキノコ Puremiamu Kinoko?, Premium Mushroom) is een Staf voor Donald in Kingdom Hearts II Final Mix.

OntwerpEdit

Het handvat van de Premie Paddestoel is voornamelijk lila. De bovenkant van de staf heeft een lichte rand en heeft het bovenste gedeelte van het Hartlozen embleem. De pommel is een lichte fleur-de-lys en vormt de onderkant van het embleem. Het hoofd is een beeldje van een van de Paddestoel XIII. Het heeft dezelfde zwarte "mantel", compleet met zilveren rits, en dezelfde zwarte "kap" met twee hoekige spiralen erop. Zijn hoofd is rond en zwart en de ogen zijn geel en lijken licht te geven. De enige twee verschillen tussen het beeldje en de echte Paddestoel XIII zijn dat het beeldje sierlijke, lichte vleugels heeft en geen Hartloze embleem op zijn borst heeft, maar in plaats daarvan een zwarte cirkel met daarin een zilverkleurige XIII.

Noten en ReferentiesEdit

  1. De Paddestoel XIII No. 1, No. 3, No. 5, No. 7, No. 9 en No. 11 laten een Premie Paddestoel 10% van de tijd vallen als ze tevreden zijn op rang A en 100% van de tijd als ze tevreden zijn op rang S.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki