Wikia

Ramuh's Judgement.gif

Terra gebruikt Ramuh's Oordeel in Radiant Garden.

Ramuh's Oordeel (ジャッジオブラムウ Jajji obu Ramū?, Ramuh's Judgement) is een Genadeslag Commando van Terra, Ventus en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep. De aanvallen richten Bliksem schade aan.

VerschijningEdit

Ramuh's Oordeel is een Genadeslag Commando dat gebruikt kan worden door Terra, Ventus en Aqua. De gebruiker voert een combo van vier slagen uit, met een extra slag die toegevoegd kan worden door op X te drukken. De aanval richt Bliksem schade aan.

Ramuh's Oordeel lerenEdit

  • Terra leert Ramuh's Oordeel als hij de Bliksemflits Commandostijl twaalf keer gebruikt terwijl hij is uitgerust met Rijzende Rots 1 als Genadeslag Commando.
  • Ventus leert Ramuh's Oordeel als hij de Bliksemflits Commandostijl twaalf keer gebruikt terwijl hij is uitgerust met Luchttalent 1 als Genadeslag Commando.'
  • Aqua leert Ramuh's Oordeel als ze de Bliksemflits Commandostijl twaalf keer gebruikt terwijl ze is uitgerust met Magische Puls 1 als Genadeslag Commando.

OorsprongEdit

De naam "Ramuh's Judgement" komt van het Final Fantasy karakter Ramuh en zijn bekende aanval: Judgement Bolt.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki