Wikia

Dit artikel gaat over het Sleutelzwaard. Misschien ben je op zoek naar Jack Sparrows vaardigheid.
Stormfall Keychain KHBBS
Stormfall Keychain KHBBS
Regenstorm
(Stormfall)
Stormfall KHBBS
"Een gebalanceerd Sleutelzwaard dat een extra boost geeft aan al je statistieken."
Kracht Magie Lengte
+5 +4 Medium
Kritiek Percentage Schade
50% x1.35
Verkregen
Ontmoet Sora en Riku op de Eilanden van het Lot.

De Regenstorm (レインストーム Reinsutōmu?, Stormfall) is een Sleutelhanger voor Aqua's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Aqua krijgt het Sleutelzwaard na het bezoeken van de Eilanden van het Lot.

VerhaalEdit

In de Laatste Episode van Kingdom Hearts Birth by Sleep is te zien dat Xemnas Aqua's pantser en de Regenstorm in zijn bezitting heeft sinds Aqua ze heeft opgeofferd om Terra-Xehanort uit het Rijk van Duisternis te bevrijden. Ze verschijnen naast zijn complete zelf, Xehanort, in Radiant Garden wanneer Ansem de Wijze hem vindt samen met Braig en Dilan. De drie nemen het Sleutelzwaard en pantser mee en Braig draagt een bewusteloze Xehanort.

Kingdom Hearts II Final MixEdit

In Kingdom Hearts II Final Mix is het Sleutelzwaard te zien in de Kamer van Rust, samen met Aqua's pantser. Xemnas praat tegen het pantser en noemt het "vriend".

OntwerpEdit

De stootplaat van de Regenstorm is rond en wat hoekig aan de rand. Het bovenste gedeelte van de stootplaat is zwart, het midden is grijs en de onderkant is wit en het handvat is grijs. De schacht van het Sleutelzwaard is dun en marineblauw van kleur, behalve de bovenkant, dat is zilver. De basis van de schacht heeft ook twee ruitvormige gaten. De tanden bestaan uit een rechthoekig frame met vier, korte, stompe punten. Het frame en de punten zijn ook marineblauw. Aan de binnenkant van het frame zitten drie zilveren stangen, die drie ruitvormige gaten vormen. De schakels van de Sleutelhanger en het teken lijken op waterdruppels. Het Sleutelzwaard is een meer rechte en verbeterde versie van de Regenval.

Stormfall KHIIFM

De Regenstorm zonder Sleutelhanger uit Kingdom Hearts II Final Mix.

Around Wikia's network

Random Wiki