Wikia

Rhythm Mixer

Ritme Mixer (リズムミキサー Rizumu Mikisā?, Rhythm Mixer) is een Level 2 Commandostijl van Terra, Ventus en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix. Het wordt geactiveerd door het gebruik van Bliksem-gerelateerde, Mine en Strike commando's terwijl een Level 1 Commandostijl actief is.

Rhythm Mixer

Aqua gebruikt Ritme Mixer.

VerschijningEdit

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final MixEdit

Wanneer Ritme Mixer gebruikt wordt, krijgt de gebruiker een wit aura om zich heen. Ook draaien er twee kleine kubussen rond de gebruiker. Terwijl Ritme Mixer gebruikt wordt, worden de aanvallen sneller en gebruiken ritmische geluiden om vijanden aan te vallen. De standaard combo bestaat uit vier slagen en de combo sluiter bestaat uit de gebruiker die vier grote kubussen oproept die een explosie creëren. De genadeslag bestaat uit de gebruiker die een "muziek" set oproept en verdwijnt, waarbij de gebruiker op B s, B t of B c kan drukken om vijanden aan te vallen met geluidsgolven. Het laatste deel van de genadeslag bestaat uit de gebruiker die op B c drukt en dan weer verschijnt om een schokgolf te creëren die aan nabijgelegen vijanden schade aanricht.

Ritme Mixer lerenEdit

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki