Wikia

Ik kan voor geen meter zien...
DaysRikuShocked.png
Dit artikel heeft een paar afbeeldingen nodig!
Misschien kun je helpen door en een afbeelding of twee toe te voegen.
Ariel (card).png

Spiraal Golf (スパイラルウェイブ Supairaru Weibu?, Spiral Wave) is een unieke vaardigheid van Ariël in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts Final Mix en een serie Sleights in Kingdom Hearts: Chain of Memories en Kingdom Hearts Re:Chain of Memories. In Kingdom Hearts kost het 1 AP om Ariël hiermee uit te rusten en 1 MP om te gebruiken.

BeschrijvingEdit

Kingdom HeartsEdit

Val een vijand aan met een draaiende aanval. [Speciale Aanval. Kost: 1 MP.]

VerschijningEdit

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

Spiraal Golf Lv2Edit

Spiraal Golf Lv2 is een Vriend Sleight die gebruikt kan worden door Sora. De aanval roept Ariël op die op de vijand af zwemt en eindigt met een schop van haar staartvin. In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories moet je op Triangle drukken wanneer dat in beeld verschijnt om een tweede aanval toe te voegen. Als je op {{Button|T} drukt terwijl dat niet in beeld staat, stop je de aanval.

De kaart combinatie is: Ariel (card).png + Ariel (card).png

Spiraal Golf Lv3Edit

Spiraal Golf Lv2 is een Vriend Sleight die gebruikt kan worden door Sora. De aanval roept Ariël op die op de vijand af zwemt en eindigt met een schop van haar staartvin. In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories moet je op Triangle drukken wanneer dat in beeld verschijnt om een tweede en derde aanval toe te voegen. Als je op {{Button|T} drukt terwijl dat niet in beeld staat, stop je de aanval.

De kaart combinatie is: Ariel (card).png + Ariel (card).png + Ariel (card).png

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki