Wikia

Ik vertrouw erop dat je weet wat je moet doen. Wat kun je erdoor kwijtraken...?
DaysMarluxiaShocked.png
Dit artikel heeft wat meer informatie nodig!
Help hem te verbeteren door hetgene wat je weet toe te voegen, of kijk naar het verzoek hieronder voor specifieke details.
Aan dit artikel ontbreekt: Kingdom Hearts coded informatie
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Sterrenzoeker
(Star Seeker)
Sterrenzoeker
"Een Aanval Kaart met een krachtig combo einde en de kortste herstel tijd van kaartbreuken."
Slag Stoot
C D+
Combo Sluiter Zwaai Snelheid
B+
Breuk Herstel Benodigde CP
A
Element
Fysiek
Verkregen
2e Castle Oblivion Beloning
Star Seeker Keychain KHII.png
Kingdom Hearts II
Star Seeker Keychain KHII.png

Sterrenzoeker
(Star Seeker)
Sterrenzoeker
Sterrenzoeker
Sterrenzoeker
Sterrenzoeker

"De maximum combo neemt met 1 toe in de lucht."
Kracht Magie
+3 +1
Vaardigheid
Air Combo Plus
Verkregen
Praat met Flora, Fauna, en Mooiweertje in de Mysterious Tower.
Star Seeker Keychain KHD.png
Kingdom Hearts 358/2 Days
Star Seeker Keychain KHD.png

Sterrenzoeker
(Star Seeker)
Sterrenzoeker
"Een wapen dat het makkelijker maakt om op vijanden te blijven tijdens luchtcombo's."
Kracht Verdediging
Basis Unit Ultima Basis Unit
+115 +5 +15 +0 +5
Magie Krit Kans Krit Bonus
Basis Unit Basis Unit Basis Unit
+30 +5 +10 +5 +18 +5
Vaardigheden
1: Combo Boost
2: Combo-Jump
3: Combo-Air Slide
Verkregen
Pandora's Gear ⑤ (Mickey)
Star Seeker Keychain KHD.png
Kingdom Hearts 358/2 Days
Star Seeker Keychain KHD.png

Sterrenzoeker+
(Star Seeker+)
Sterrenzoeker
"Een verbeterde Sterrenzoeker.
Maakt het veel makkelijker om op vijanden te blijven tijdens luchtcombo's."
Kracht Verdediging
Basis Unit Ultima Basis Unit
+125 +1 +15 +0 +1
Magie Krit Kans Krit Bonus
Basis Unit Basis Unit Basis Unit
+35 +1 +10 +1 +20 +1
Vaardigheden
1: Combo Boost
2: Combo-Jump
3: Combo-Air Slide
Verkregen
Pandora's Gear+ ⑤ (Mickey)

De Sterrenzoeker (スターシーカー Sutā Shīkā?, Star Seeker) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories en Kingdom Hearts II. Mickey gebruikt de Sterrenzoeker in Kingdom Hearts 358/2 Days, Kingdom Hearts Birth by Sleep en Kingdom Hearts coded. In Kingdom Hearts 358/2 Days kan de Sterrenzoeker verbeterd worden tot de Sterrenzoeker+.

In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories kan de Sterrenzoeker gevonden worden in de Kamer van Beloningen na het voltooien van Reverse/Rebirth.

In Kingdom Hearts II geven Flora, Fauna en Mooiweertje Sora de Sterrenzoeker, samen met zijn nieuwe kleren, als het Sleutelzwaard voor zijn nieuwe Valor Vorm. De Sterrenzoeker is in eerste instantie niet beschikbaar voor Sora om te gebruiken in zijn standaard vorm, omdat het is uitgerust in het sub-wapen slot voor zijn Valor Vorm. Omdat er altijd een Sleutelzwaard in dat slot moet zijn, kan de Sterrenzoeker niet uitgewisseld worden totdat Sora zijn derde Sleutelzwaard krijgt.

In Kingdom Hearts Birth by Sleep gebruikt Koning Mickey dit Sleutelzwaard terwijl hij Yen Sid's leerling is. Koning Mickey gebruikt dit Sleutelzwaard ook in Kingdom Hearts coded en kan ermee uitgerust worden in Missie Modus in Kingdom Hearts 358/2 Days.

OntwerpEdit

Star Seeker coded.png

Koning Mickey gebruikt de Sterrenzoeker in Kingdom Hearts coded.

De stootplaat lijkt te bestaan uit twee vallende sterren. Het lemmet is blauw en versierd met sterren. De tanden zijn een halve maan en een ster. De Sleutelhanger is een halve maan. De naam van het Sleutelzwaard verwijst naar Mickey's en Sora's reizen naar verschillende werelden, die worden gezien als sterren. Het maakt ook een verwijzing naar de werelden in het universum van Kingdom Hearts, omdat sterren verwijzen naar de werelden.

De Sterrenzoeker is deel van een groep wapens die geassocieerd worden met de Mysterious Tower, samen met de bijbehorende staf en schild. Deze wapens zijn versierd met halve manen en sterren en zijn de tweede set wapens beschikbaar voor het team.

GameplayEdit

Koning Mickey kan dit Sleutelzwaard uitrusten in Missie Modus in Kingdom Hearts 358/2 Days door het Pandora's Gear uit te rusten. De grond combo begint met een horizontale slag naar links, gevolgd door een horizontale slag naar rechts, een draaiende slag, en eindigt met een grote sprong naar links met een rennende slag terug naar rechts.

De luchtcombo bestaat uit een horizontale slag naar rechts eindigend met een verticale slag naar boven, gevolgd door een opwaartse slag die leidt naar een draai van 360° met het Sleutelzwaard boven Mickey's hoofd en eindigt met een serie van drie stoten terwijl je daalt.

TriviaEdit

In Kingdom Hearts Birth by Sleep houdt Mickey de Sterrenzoeker omgekeerd vast en gebruikt de andere kant van het Sleutelzwaard als tanden.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki