Wikia

Kingdom Hearts II Final Mix
Two Become One Keychain KHIIFM.png
Two Become One Keychain KHIIFM.png
Twee Worden Eén
(Two Become One)
Twee Worden Eén
Twee Worden Eén
Twee Worden Eén
Twee Worden Eén
Kracht Magie
+5 +4
Vaardigheid
Light & Dark
Verkregen
Versla Roxas in De Wereld Die Nooit Was.
Two Become One Keychain KHD.png
Kingdom Hearts 358/2 Days
Two Become One Keychain KHD.png

Twee Worden Eén
(Two Become One)
Twee Worden Eén
"Een wapen transformatie door nog een Ability Unit te installeren bij de Eedhouder."
Kracht Verdediging
Basis Unit Ultima Basis Unit
+110 +4 +15 +0 +4
Magie Krit Kans Krit Bonus
Basis Unit Basis Unit Basis Unit
+30 +4 +10 +4 +24 +4
Vaardigheden
1: Defender
2: Damage Control
Verkregen
Zero Gear ⑤ + 2 Ability Unit Ⓛ (Roxas/Xion)

De Twee Worden Eén (めぐりあう二人 Meguriau Futari?, Two Become One) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts II Final Mix en voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days.

De Twee Worden Eén vertegenwoordigt Roxas door hoe hij gekregen wordt, het ontwerp en de vaardigheid, Licht & Donker, wat het activeren van elke Drive Vorm Sora Anti Vorm of Definitieve Vorm laat worden.

OntwerpEdit

De Twee Worden Eén is een meer zwaardachtig Sleutelzwaard met een gebogen, getande schacht die lijkt op de Weg naar de Dageraad of Zieleneter, met een scherpe rand. Het kleurenschema is een combinatie van de Eedhouder en Vergetelheid Sleutelzwaarden en het handvat heeft hetzelfde dambordpatroon als Roxas' polsbandje. Het ontwerp heeft ook verwijzingen naar Nobody's; de gebruikelijke Nobody doorns vormen de tanden en maken deel uit van de stootplaat. De ketting van de Sleutelhanger bestaat uit schakels die eruitzien als Nobody tekens en een Nobody teken siert de stootplaat. Het Sleutelhanger teken is de Nobody doorn ketting van Roxas.

GameplayEdit

In Kingdom Hearts 358/2 Days begint de grondcombo van dit Sleutelzwaard met een voorwaartse stoot, gevolgd door een diagonale, verticale slag van de rechterkant en volgt met een bliksemsnelle reeks aanvallen; een horizontale slag links, dezelfde slag recht een verticale, neerwaartse slag en eindigt met een sprong terug en een diagonale draaiende slag. Je kan de combo veranderen na de eerste opwaartse slag door op de Y te drukken, waarna Roxas in de lucht springt en een draaiende slag uitvoert. De luchtcombo is een voorwaartse raas en twee neerwaartse draaiende slagen van beide kanten. Deze combo's zijn hetzelfde als wanneer Roxas de Eedhouder gebruikt tegen Riku.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki