Wikia

Lost Memory Keychain KHBBS
Lost Memory Keychain KHBBS
Verloren Geheugen
(Lost Memory)
Lost Memory KHBBS
"Een Sleutelzwaard met een lang bereik dat het makkelijker maakt om kritieke klappen uit te delen en meer schade toebrengt als je dat doet."
Kracht Magie Lengte
+6 +5 Lang
Kritiek Percentage Schade
75% x1.5
Verkregen
Ontmoet Vanitas op de Eilanden van het Lot.

De Verloren Geheugen (ロストメモリー Rosuto Memorī?, Lost Memory) is een Sleutelhanger voor Ventus' Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Ventus krijgt het Sleutelzwaard op de Eilanden van het Lot als hij zich zijn verleden als Meester Xehanorts leerling herinnert en ontdekt waar Vanitas vandaan komt.

OntwerpEdit

Verloren Geheugen is een sierlijk Sleutelzwaard dat voornamelijk zilver en ivoorkleurig is. De schacht is dun en glad met een fleur-de-lys-vormige punt aan de bovenkant. De tanden bestaan uit een paar ongelijke vleugels die om een rood, gebroken hart staan. De basis van de schacht is versierd met een simpel grijs hart en het handvat is zwart. Twee ongelijke vleugels decoreren de stootplaat, met de grootste aan de kant van de tanden. De Sleutelhanger heeft zilveren schakels en het teken is een miniatuur-versie van de tanden; een felrood gebroken hart met twee zilveren vleugels eromheen.

Het gebroken hart, de ongelijke vleugels en de zwart-wit kleuren in het ontwerp zijn verwijzingen naar de verbinding tussen Ventus en Vanitas en hun incomplete harten.

De naam "Verloren Geheugen" verwijst naar het geheugenverlies van Ventus.

TriviaEdit

  • In tegenstelling tot Terra's Einde van de Aarde en Aqua's Regenstorm, die ook verkregen werden op de Eilanden van het Lot, is de Verloren Geheugen geen verbeterde versie van Ventus' originele Sleutelzwaard.

Around Wikia's network

Random Wiki