Wikia

Ik kan voor geen meter zien...
DaysRikuShocked.png
Dit artikel heeft een paar afbeeldingen nodig!
Misschien kun je helpen door een afbeelding van .gif animaties te uploaden.

Verrassing! (サプライズ Sapuraizu?, Surprise!) is een serie Sleights in Kingdom Hearts: Chain of Memories en een serie Genadeslag Commando's van Terra, Ventus en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

VerschijningEdit

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

Verrassing! Lv.2Edit

Verrassing! Lv.2 is een Vriend Sleight die gebruikt kan worden door Sora. De aanval roept Jack Skellington op die twee spreuken kiest uit Fira, Blizzara, Thundara en Gravira en die gebruikt.

De kaart combinatie is: Jack (card).png + Jack (card).png

Verrassing! Lv.3Edit

Verrassing! Lv.3 is een Vriend Sleight die gebruikt kan worden door Sora. De aanval roept Jack Skellington op die drie spreuken kiest uit Firaga, Blizzaga, Thundaga en Graviga en die gebruikt.

De kaart combinatie is: Jack (card).png + Jack (card).png + Jack (card).png

Verrassing! 1Edit

Verrassing! 1 is een Level 3 Genadeslag Commando dat gebruikt kan worden door Terra, Ventus en Aqua. Het bestaat uit een enkele slag die Munny en prijzen genereert als de speler op willekeurig gevraagde knoppen drukt.

Verrassing! 2Edit

Verrassing! 2 is een Level 4 Genadeslag Commando dat gebruikt kan worden door Terra, Ventus en Aqua. Het bestaat uit een combo van vier slagen die Munny en prijzen genereert als de speler op willekeurig gevraagde knoppen drukt.

Verrassing! lerenEdit

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

Verrassing! Lv.2Edit

  • Sora leert SVerrassing Lv.2 als hij de Jack vriend kaart krijgt.

Verrassing! Lv.3Edit

  • Sora leert Verrassing Lv.3 als hij de Jack vriend kaart krijgt.

Verrassing! 1Edit

  • Terra leert Verrassing! 1 als hij 1,400 Munny verzamelt terwijl hij is uitgerust met Goudkoorts als Genadeslag Commando.
  • Ventus leert Verrassing! 1 als hij 1,400 Munny verzamelt terwijl hij is uitgerust met Goudkoorts als Genadeslag Commando.
  • Aqua leert Verrassing! 1 als ze 1,400 Munny verzamelt terwijl ze is uitgerust met Goudkoorts als Genadeslag Commando.

Verrassing! 2Edit

  • Terra leert Verrassing! 2 als hij 5,200 Munny verzamelt terwijl hij is uitgerust met Verdraaide Uren of Verrassing! 1 als Genadeslag Commando.
  • Ventus leert Verrassing! 2 als hij 5,200 Munny verzamelt terwijl hij is uitgerust met Verdraaide Uren of Verrassing! 1 als Genadeslag Commando.
  • Aqua leert Verrassing! 2 als ze 5,200 Munny verzamelt terwijl ze is uitgerust met Verdraaide Uren of Verrassing! 1 als Genadeslag Commando.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki