Wikia

Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Volg de Wind
(Follow the Wind)
Follow the Wind (card)
"Een evenwichtig wapen met een krachtige stoot en een korte herstel tijd van kaart breuken."
Slag Stoot
C+ A
Combo Sluiter Zwaai Snelheid
D
Breuk Herstel Benodigde CP
A B
Element
Fysiek
Verkregen
2e Neverland Beloning
Follow the Wind Keychain KHII
Kingdom Hearts II
Follow the Wind Keychain KHII

Volg de Wind
(Follow the Wind)
Follow the Wind KHII
Follow the Wind (TR) KHII
Follow the Wind (HT) KHII
Follow the Wind (SP) KHII

"Trekt nabijgelegen prijzen naar zich toe."
Kracht Magie
+3 +1
Vaardigheid
Draw
Verkregen
Versla Kapitein Barbossa in Port Royal.

De Volg de Wind (フォローザウィンド Forō za Windo?, Follow the Wind) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories en Kingdom Hearts II. De Volg de Wind is ook een van de Sleutelzwaarden in de Keyblade Graveyard.

In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories kan de Volg de Wind gevonden worden in de Kamer van Beloningen van Neverland als er een voltooid Reverse/Rebirth save bestand is.

In Kingdom Hearts II krijgt Sora de Volg de Wind na het verslaan van Kapitein Barbossa in Port Royal.

OntwerpEdit

De tanden van het Sleutelzwaard zijn gevormd als een anker. De stootplaat lijkt op een roer. Er is een vervloekt Asteeks Medaillon op het handvat en een andere als Sleutelhanger teken.

GameplayEdit

Omdat de Volg de Wind Draw als vaardigheid heeft, is dit Sleutelzwaard handig voor het trainen van Master Vorm, helemaal als het gecombineerd word met extra Draws of Jackpots (zoals het Wensenlamp Sleutelzwaard).

Andere VerschijningenEdit

Volg de Wind is het Sleutelzwaard verpakt met het Series 1 Play Arts Figures Wisdom Vorm figuur.

GalerijEdit

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki