Wikia

Cyclone

Wervelstorm (サイクロン Saikuron?, Cyclone) is een Level 2 Commandostijl van Ventus in Kingdom Hearts Birth by Sleep en een magie commando in Kingdom Hearts Re:coded. In Kingdom Hearts Birth by Sleep wordt de Commandostijl geactiveerd door het gebruik van Aero-gerelateerde, Strike of Raid commando's terwijl een Level 1 Commandostijl actief is.

Cyclone

Ventus gebruikt Wervelstorm in Olympus Coliseum

VerschijningEdit

Wanneer Ventus Wervelstorm gebruikt, krijgt hij een wit aura om zich heen. Terwijl Ventus Wervelstorm gebruikt worden zijn aanvallen sterker en richten schade aan aan omringende vijanden door draai aanvallen. De genadeslag bestaat uit Ventus die draait en snel over het veld beweegt en schade aanricht aan vijanden op zijn pad.

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Aero KHREC

Wervelstorm is een magie commando met een geheugengebruik van 17% en een herlaad tijd van 30 seconden. Data-Sora ropet wind op om diagonaal om hem heen te draaien van beide kanten door zijn Sleutelzwaard omhoog te richten, en slaat zijn Sleutelzwaard naar beneden om een tornado op te roepen die Wind-type schade aanricht aan nabijgelegen vijanden.

Cyclone REC

Wervelstorm lerenEdit

Kingdom Hearts Re:codedEdit

  • Data-Sora kan Wervelstorm leren door middel van Commando Conversie.
  • Data-Sora kan Wervelstorm vinden in een willekeurig prijs blok in Hollow Bastion's verborgen Systeem Sector.

ReceptEdit

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Wervelstorm is een magie commando dat door één recept gemaakt kan worden.

Andere verschijningenEdit

Kingdom Hearts IIEdit

Wervelstorm verschijnt als een Reactie Commando tegen de Soldaat Hartlozen. Wanneer B t is ingedrukt, voert Sora een lucht duik aanval uit tegen de Soldaat.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki