Wikia

Sweet Memories Keychain KHII.png
Kingdom Hearts II
Sweet Memories Keychain KHII.png

Zoete Herinneringen
(Sweet Memories)
Zoete Herinneringen
Zoete Herinneringen
Zoete Herinneringen
Zoete Herinneringen

"Hoewel het de aanvalskracht niet verhoogt, verhoogt het de val-ratio van voorwerpen."
Kracht Magie
+0 0[KHII]
+4[KHIIFM]
Vaardigheid
Lucky Lucky[KHII]
Drive Convertor[KHIIFM]
Verkregen
Voltooi de Griezelige Grot.

De Zoete Herinneringen (スウィートメモリー Suwīto Memorī?, Sweet Memories) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts II.

Sora krijgt de Zoete Herinneringen na het voltooien van de Griezelige Grot in 100 Acre Wood.

OntwerpEdit

De Zoete Herinneringen is ontworpen rond de elementen van 100 Acre Wood. De stootplaat is een honingpot bedekt met honing en het lemmet is een boomstam. De tanden bestaan uit een tak met een bijenkorf, dankzij Poeh's liefde voor honing. De Sleutelhanger is een honingbij.

Het eerste deel van de naam Zoete Herinneringen komt door het gebruik van honing in het ontwerp. Het tweede deel verwijst naar Poeh die zijn herinneringen van Sora terugkrijgt.

GameplayEdit

Dit Sleutelzwaard is de zwakste in het spel; het verhoogt Sora's aanval en magie kracht niet. Zijn nut ligt bij de vaardigheid, Lucky Lucky, wat de val-frequentie van voorwerpen verhoogt. Dit maakt de Zoete Herinneringen deel van de Lucky Lucky combo, wat de kansen van het verkrijgen van voorwerpen maximaliseert.

Omdat het een van de zwakste Sleutelzwaarden is, kan de Zoete Herinneringen effectief worden gebruikt met Valor Vorm, omdat Sora deze vorm traint door het aantal slagen. Koppel het aan de Eedhouder om het effect te verlengen.

In Kingdom Hearts II Final Mix zijn de statistieken van de Zoete Herinneringen verandert; het heeft +4 magie kracht, maar geen fysieke kracht. Zijn vaardigheid is ook verandert in Drive Convertor, wat de meeste Munny bollen in Drive Bollen omzet. Dit maakt het handig om Master Vorm te trainen.

Zie OokEdit

Around Wikia's network

Random Wiki