Wikia

Bladecharge

Zwaardlading (ブレードチャージ Burēdochāji?, Bladecharge) is een Level 2 Commandostijl van Terra en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Het wordt geactiveerd door het gebruik van Vuur- en IJs-gerelateerde en Strike commando's terwijl een Level 1 Commandostijl actief is.

Bladecharge (Aqua)

Aqua gebruikt Zwaardlading in Radiant Garden.

VerschijningEdit

Wanneer Zwaardlading gebruikt wordt, krijgt de gebruiker een wit-blauw aura om zich heen. Het Sleutelzwaard is omringd door een aura dat de vorm aanneemt van een langzwaard. Terwijl Aqua en Terra Zwaardlading gebruiken, wordt hun Sleutelzwaard omhuld in krachtige energie in de vorm van een langzwaard en de vechtstijl van de gebruiker verandert om gebruik te maken van boogvormige en wijde aanvallen om te profiteren van de verhoogde kracht en bereik. De standaard combo bestaat uit drie brede slagen en de combo sluiter is een neerwaartse slag. De genadeslag bestaat uit de gebruiker die het Sleutelzwaard omhoog houdt en hem ronddraait, wat vijanden in de buurt raakt, en eindigt met de gebruiker die het Sleutelzwaard in de grond slaat, wat een schokgolf uitstoot.

Bladecharge (Terra)

Terra gebruikt Zwaardlading.

Zwaardlading lerenEdit

Zie OokEdit